Inici » Notícies » Conselleria aprova el programa de necessitats per a la millora i ampliació del CEIP Albert Selma
Actualitat

Conselleria aprova el programa de necessitats per a la millora i ampliació del CEIP Albert Selma

49 seg

La conselleria d’Educació ha donat ja llum verda al programa de necessitats del CEIP Albert Selma, complint d’aquesta manera amb un dels tràmits de cara a les obres de millora i ampliació del col·legi públic de Sta. Magdalena.

thumb_IMG_9177_1024

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que: “ja estem amb el 50% cumplit de tota la tramitació del programa Edificant, sens dubte una bona notícia per al nostre municipi, perquè després d’un llarg procés, ara ja s’ha aprovat també el programa de necessitats del col·legi, atenent la conselleria les nostres peticions”.

En aquest sentit, el pla de necessitats, aprovat per la Generalitat inclou dues aules d’infantil, amb aseos annexos a cada aula i 4 d’educació primària, a més d’una aula de ciències experimentals i activitats plàstiques i una altra àrea d’educació física, amb vestuaris i dutxes incloses. El programa inclou, d’altra banda, una aula per a la  biblioteca, dos despatxos, sala de professors, sala de visites, consergeria, menjador i cuina i pista poliesportiva.

Ara, segons ha detallat Bou, els tècnics redactaran la memòria, que servirà de base per a la licitació de la redacció del projecte de reforma i ampliació del CEIP Albert Selma.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena acollirà el I Festival de Tubes i Bombardins A UN TONO

45 seg
Noticies

Santa Magdalena rebrà 20.022€ del Fons Estratègic per a la prevenció d’incendis forestals

32 seg
Noticies

La Diputació trau a informació pública el projecte d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

54 seg
Noticies

La música de ‘Ebanistas’ arriba a l’Auditori de Santa Magdalena

20 seg
Noticies

L’hort escolar ‘Àlvar Anyó’ dona els seus primers fruits

23 seg
Noticies

El CEIP Alberto Selma posa en marxa el servei de menjador

47 seg
Veure més notícies →