Actualidad

Arranquen les obres de millora del camí Sta.Magdalena-Salzadella

35 seg

La Generalitat ja ha iniciat les obres de repavimentació del camí rural que va de Sta. Magdalena de Polpis a la Salzadella, uns treballs que executa BECSA S.A i que suposaran una inversió de més de 256.944 €, per part del Consell.

OBRES1 OBRES2

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, ha explicat que, “la Generalitat durà a terme una actuació en els 6 quilòmetres, que es troben en més mal estat i que necessiten d’una urgent actuació.” I és que, cal recordar que es tracta d’un camí,  que es va construir fa ja 27 anys.

“Es tracta d’una actuació molt demandada i prioritària. De fet, portem anys reclamant a la Generalitat una millora d’aquest vial i per fi ara, el govern de Ximo Puig, ha sigut sensible a les nostres peticions”, ha comentat l’alcalde de Sta. Magdalena.

Està previst que els treballs concloguen en un mes i mig, aproximadament.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X