Actualidad

Avancen a bon ritme les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma

28 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa, que les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma, emmarcades en el Pla Edificant de la Generalitat Valenciana, avancen a bon ritme i s’acaba de realitzar la quarta certificació d’aquestes obres.

“L’empresa constructora està complint amb els terminis, marcats per la direcció d’obra. Estem molt satisfets amb l’evolució dels treballs, que ara mateix estan centrats en la construcció de l’edifici annex a l’actual estructura”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Les obres d’ampliació i millora del CEIP Albert Selma són finançades per la Generalitat Valenciana, a través del Pla Edificant i suposen una inversió de més d’1.3 milions d’euros. El termini d’execució és de 12 mesos.

Noticias relacionadas

Noticies

Tot llest per a la celebració de Sant Antoni a Santa Magdalena

1 min, 14 seg
Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X