Actualidad

Ecovidrio i la Diputació de Castelló posen en marxa a Santa Magdalena el “Repte Mapamundi” per a promoure el reciclatge d’envasos de vidre

1 min, 19 seg

Ecovidrio, l’entitat sense ànim de lucre encarregada de la gestió del reciclatge dels residus d’envasos de vidre a Espanya, i la Diputació de Castelló posen en marxa la campanya ‘Repte Mapamundi’, una iniciativa per a fomentar el compromís dels ciutadans de 124 municipis de la província amb el reciclatge d’envasos de vidre.

Aquest repte, que es desenvoluparà ens l’1 de juny i el 31 de juliol, i Santa Magdalena és un dels municipis participants en aquesta campanya, que té com a objectiu superar la taxa de reciclatge de vidre de les localitats participants respecte al mateix període de l’any anterior. Per a contribuir a aconseguir aquest propòsit, Ecovidrio ha decorat en les poblacions un iglú amb la imatge de campanya que recull elements típics de Castelló.

Per al desenvolupament del concurs s’han establit tres categories en funció del nombre d’habitants de cada municipi.

•          Categoria A: Municipis de més de 15.000 habitants (3 guanyadors).

•          Categoria B: Municipis d’entre 2.000 i 15.000 habitants (3 guanyadors).

•          Categoria C. Municipis de menys de 2.000 habitants (3 guanyadors).

Els guanyadors de cada categoria seran aquells que major puntuació obtinguen atenent diversos criteris com són l’increment dels kg de vidre respecte al mateix període de l’any anterior, la difusió del kit gràfic facilitat als ajuntaments i les activitats i iniciatives promogudes des dels municipis per a donar a conéixer la campanya i el repte.

Als municipis premiats se’ls decoraran contenidors de vidre amb la imatge de la campanya adaptada amb un disseny exclusiu de la localitat.

Així mateix, ‘Repte Mapamundi’ inclou accions de dinamització i sensibilització ambiental durant els dos mesos de duració de la campanya. D’aquesta manera, els educadors ambientals d´Ecovidrio estan recorrent els 124 municipis amb la ‘Furgo Recorre Mundi’ i en el cas de Santa Magdalena han entregat bosses reutilitzables per al reciclatge de vidre als ciutadans.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X