Actualidad

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg

Divendres passat, el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena tancava la XI Setmana Cultural i Esportiva i ho feia amb la Gala ‘Tu si que vals’, en la qual l’alumnat va demostrar una sèrie d’habilitats per al ball, la música, el teatre i l’humor.

L’Auditori Municipal de la localitat acollia, un any més, este espectacle amb el qual es dona per finalitzada una intensa setmana cultural i esportiva en la qual alumnat i equip docent del centre han realitzat tot tipus d’activitats com a zumba, esmorzars saludables, ‘Roda la Roda’, cinema, taller de confecció de punts de llibre i de desenvolupament personal, concurs de dibuix o lectura en la naturalesa.

La directora del centre, Mar Foix, finalitzada la gala del passat divendres, va agrair la implicació de tot l’equip docent, alumnat, AMPA i Ajuntament de Santa Magdalena, que un any més han treballat de manera conjunta, contribuint a l’èxit de les jornades.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X