Actualidad

Santa Magdalena inicia l’esbrosse de camins

38 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena, segons ha anunciat l’alcalde, Sergio Bou, té previst iniciar de forma imminent l’esbrosse d’alguns dels principals camins rurals del terme municipal.
“La Diputació de Castelló ens ha cedit durant 10 dies les màquines per a iniciar l’esbrosse d’alguns dels camins, que a causa de les pluges, es troben en més mal estat”, ha explicat Bou.

En este sentit, s’escometran accions d’esbrosse en el camí que va a La Salzadella, en part de la Rambla d’Alcalà, en el camí que discorre paral·lel a l’autopista AP7 des de la boga amb Alcalà i fins a Peníscola i també en el vial de la Bassa del Mas.
A més, el primer edil magdalenero ha comentat que es milloraran també els camins de terra i pistes forestals, que segons el consistori es troben més deteriorats, com per exemple el camí que condueix fins al dipòsit d’animals morts, el del Servol i l´Aiguassera.

IMG_2978 desbroce2 desbroce1

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X