Actualidad

Santa Magdalena presenta el programa de Festes a les associacions locals

32 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, acompanyat del regidor de Festes, Marcos Cervera, va presentar ahir dijous, a la vesprada, el programa de les Festes Patronals de la localitat, a les diferents associacions de Santa Magdalena.

Els festejos se celebraran entre el 21 i el 31 de juliol i enguany, després de dos d’absència de celebracions recuperen la normalitat d’abans de la pandèmia. Així, s’han programat més de 60 activitats, que conformen un ampli ventall d’actes per a totes les edats i públics.

Enguany el municipi compta amb un total de 18 Festers i Festeres, que tindran tot el protagonisme el dia 21 de juliol, amb l’acte de presentació, que donarà inici a les Festes Patronals de Santa Magdalena. En els pròxims dies està previst que es procedisca al repartiment del Llibre de Festes.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X