Actualidad

Tot llest per a l´Entrà del Pi dels Quintos i Quintes

44 seg

Santa Magdalena, celebrarà la tradicional entrada del pi per les Quintes i els Quintos aquest dissabte, 13 de gener. La iniciativa, que va partir fa ja uns anys d’un grup d’amics, ha aconseguit el suport d’un bon nombre d’aficionats al cavall, que s’han sumat a aquest projecte de recuperació d’una tradició, la de l’entrada del pi, que és el cos central de la foguera de Sant Antoni, que cada any planten els Quintos i Quintes.

D’aquesta manera, a les 9 h i en l’antic ‘Hostal’ tindrà lloc la concentració de cavalls per a anar a buscar el pi, no sense abans, celebrar un esmorzar de pa i porta en l’ermita de Sant Vicent.

L’entrada del pi, tirada per cavalls, tindrà lloc a les 12 del migdia i discorrerà pels carrers: Carretera, Pous, Les Parres, Molí, Ermita, Pedrera, Alcalá i finalment faran entrada els cavalls a la plaça Espanya, lloc en el qual es planta la foguera de Sant Antoni. Des de l’Ajuntament es demana que per favor no aparquen vehicles en aquests carrers.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X