Actualidad

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que durant estes setmanes la brigada EMERGE i TRAGSA, a través de la conselleria d’Emergències i Interior de la Generalitat, estan procedint a la neteja i desbrossament de tota la interfaz urbana, de manera que es mitiguen els riscos de possibles incendis forestals.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, comenta que: “com fem en els últims anys, gràcies a l’estreta col·laboració entre Ajuntament i Generalitat, treballem per a evitar possibles incendis en tota la interfaz urbana. D’esta manera, deixem nets de matolls alguns punts que, segons ens marca el nostre Pla d’Incendis Forestals, són més susceptibles de convertir-se en focus d’incendi”.

La setmana vinent, segons indiquen fonts municipals, aprofitant la presència de la maquinària de TRAGSA es procedirà a la millora i desbrossament de camins del terme municipal.

Noticias relacionadas

Noticias

Todo listo para la celebración de Sant Antoni en Santa Magdalena

1 min, 19 seg
Noticies

55 seg
Noticias

La luz de la Navidad llega a Santa Magdalena con el Festival del CEIP Alberto Selma

57 seg
Noticias

Santa Magdalena presenta la programación de Navidad

2 min, 6 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X