Actualidad

La brigada EMERGE i la conselleria d’Emergències esbrossen la interfaz urbana

33 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que durant estes setmanes la brigada EMERGE i TRAGSA, a través de la conselleria d’Emergències i Interior de la Generalitat, estan procedint a la neteja i desbrossament de tota la interfaz urbana, de manera que es mitiguen els riscos de possibles incendis forestals.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, comenta que: “com fem en els últims anys, gràcies a l’estreta col·laboració entre Ajuntament i Generalitat, treballem per a evitar possibles incendis en tota la interfaz urbana. D’esta manera, deixem nets de matolls alguns punts que, segons ens marca el nostre Pla d’Incendis Forestals, són més susceptibles de convertir-se en focus d’incendi”.

La setmana vinent, segons indiquen fonts municipals, aprofitant la presència de la maquinària de TRAGSA es procedirà a la millora i desbrossament de camins del terme municipal.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X