Inici » Noticias » Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent
Actualidad

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg

Santa Magdalena ja ho té tot llest per a celebrar la Festa de Sant Vicent, organitzada per l’Associació ‘Amics de Sant Vicent’, en col·laboració amb l’Ajuntament i per a això ha programat una sèrie d’activitats, que s’iniciaran el dissabte, 26 d’abril, a les 19.30h, amb la cercavila de l’Agrupació Musical Santa Magdalena, que serà l’encarregada d’anunciar la festivitat.

Quant a la programació del dilluns, 28 d’abril, Dia de Sant Vicent, a les 10h es celebrarà una missa en l’ermita, dedicada al Sant, que estarà presidida pel Bisbe de la Diòcesi de Tortosa, Sergi Gordo i posteriorment hi haurà ball amb el músic local, Adrián. En eixe mateix moment, començarà la sardinada popular, sent el preu del tiquet, 2€.

A més, hi haurà a les 14h una paella de germanor per a totes les persones que així ho desitgen. Els tiquets es podran adquirir al preu de 3 € i inclouen la ració de paella, pa i fruita. També es podran comprar tiquets per al cremaet i rotllet, al preu de 1€.

Noticias relacionadas

Noticies

El Subdelegat de Defensa a Castelló, el Coronel Sr. Moisés Izquierdo de la Guerra visita l’Ajuntament de Santa Magdalena

38 seg
Noticias

El Subdelegado de Defensa en Castellón, el Coronel D. Moisés Izquierdo de la Guerra visita el Ayuntamiento de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticias

Santa Magdalena enfila la recta final de sus Fiestas Patronales con una altísima participación

1 min, 21 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticias

Santa Magdalena vive un fin de semana plagado de actividad festiva

56 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X