Actualidad

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg

Santa Magdalena ja ho té tot llest per a celebrar la Festa de Sant Vicent, organitzada per l’Associació ‘Amics de Sant Vicent’, en col·laboració amb l’Ajuntament i per a això ha programat una sèrie d’activitats, que s’iniciaran el dissabte, 26 d’abril, a les 19.30h, amb la cercavila de l’Agrupació Musical Santa Magdalena, que serà l’encarregada d’anunciar la festivitat.

Quant a la programació del dilluns, 28 d’abril, Dia de Sant Vicent, a les 10h es celebrarà una missa en l’ermita, dedicada al Sant, que estarà presidida pel Bisbe de la Diòcesi de Tortosa, Sergi Gordo i posteriorment hi haurà ball amb el músic local, Adrián. En eixe mateix moment, començarà la sardinada popular, sent el preu del tiquet, 2€.

A més, hi haurà a les 14h una paella de germanor per a totes les persones que així ho desitgen. Els tiquets es podran adquirir al preu de 3 € i inclouen la ració de paella, pa i fruita. També es podran comprar tiquets per al cremaet i rotllet, al preu de 1€.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X