Actualidad

El Centre Btt Maestrat instal·la un panell informatiu i un aparcabicis a Sta. Magdalena

41 seg

cartell

Sta. Magdalena disposa ja d’un aparcabicis, així com un panell informatiu de les diferents rutes, que parteixen des del Centre Btt Maestrat, situat a Tírig i que discorren per diferents punts i localitats del Maestrat, entre elles Sta. Magdalena.

D’aquesta manera, el Centre Btt del Maestrat, que dóna servei als esportistes que van amb bicicleta tot terreny, ha instal·lat, al costat del pont històric de Sta. Magdalena, un aparcabicis, així com un panell informatiu, en el qual es detallen les rutes existents en l’àrea del Maestrat, entre les quals s’inclouen la que finalitza al Parc Natural de la Serra d´Irta i que discorre pel terme municipal de Sta. Magdalena.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, afirma que: “estem molt satisfets amb la instal·lació d’aquest aparcabicis, que millorara els serveis, que oferim als nostres visitants i al mateix temps, a través del panell coneixeran les diferents rutes de Btt, que poden fer no solament en el nostre municipi sinó en el nostre entorn més pròxim”.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X