Actualidad

El Cdt organitza un curs de manipulació d’aliments i gestió d’al·lergògens a Santa Magdalena

35 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa, que el dia 13 de març tindrà lloc en el municipi un curs de manipulació d’aliments i gestió d’al·lergògens, organitzat pel Cdt de Castelló, amb una duració de 5 hores. El curs va dirigit a persones en situació de desocupació o millora d’ocupació de la Comunitat Valenciana.

En el taller es dotarà als participants dels coneixements necessaris per a realitzar la correcta manipulació d’aliments i gestió d’al·lergògens, sense que supose un risc per a la salut dels consumidors, garantint que es disposa de la formació adequada al seu lloc de treball en esta matèria, d’acord amb la normativa vigent.

La inscripció ja està oberta i haurà de realitzar-se en línia a través de la web www.cdt.gva.es, on accedint a l’àrea privada es podrà matricular en la formació. Més informació l’Ajuntament de Santa Magdalena.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X