Actualidad

L’alcalde de Sta. Magdalena assisteix a la reunió informativa de FITUR 2019

1 min, 12 seg

fitur1

El Patronat Provincial de Turisme està immers en la planificació de FITUR 2019, una de les Fires Internacionals de Turisme més importants a nivell internacional, que es desenvoluparà a IFEMA, Madrid, entre el 23 i el 27 de gener i en la qual novament Sta. Magdalena participarà dins de l’estand de la Comunitat Valenciana i més concretament en l’àrea reservada per a la província de Castelló.

En aquest sentit, aquest dilluns va tindre lloc una reunió en la Diputació de Castelló, convocada pel Patronat de Turisme amb l’objectiu d’informar les localitats de les condicions de la seua participació. L’alcalde de Sta. Magdalena, Sergio Bou, en representació de la localitat, va ser l’encarregat d’assistir a aquesta sessió informativa, en la qual es va explicar a alcaldes i tècnics que el Patronat, en aquesta ocasió disposa d’un espai de 205,33 m², obert a corredor principal i a la zona d’empreses. Els mostradors de Castelló estaran distribuïts segons la promoció i comercialització dels productes turístics definits en el Pla de Màrqueting Turístic del Patronat Provincial de Turisme. Així, l’oferta de cada municipi, com és el cas de Sta. Magdalena, es distribuirà en el mostrador corresponent, que serà atés per personal del Patronat i per personal especialitzat en cada producte.

“Enguany comptem amb nou material promocional, editat per la Diputació, al qual cal afegir-li la guia de Sta. Magdalena, que també portarem a FITUR. Per a nosaltres és una oportunitat única de promocionar la nostra localitat com a municipi, que aposta pel turisme natural, pel turisme rural”, explica Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena. A més, FITUR, és “un gran aparador obert al món, que també ens permet conéixer com es treballa en la promoció de la destinació en altres localitats, aportant-nos idees, que ens poden ser de gran

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X