Actualidad

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena, gràcies al Pla Impulsa de la Diputació de Castelló, es troba en la fase final de les obres d’adequació de la primera planta de la Casa de la Cultura, planta que alberga l’Escola de Música de l’Agrupació Musical Santa Magdalena.

Les obres, amb un pressupost de 49.948,80 € han sigut executades per l’empresa COELBE S.L i han consistit en una reforma integral de tota la planta, de manera que els músics disposen d’un espai formatiu concorde a les necessitats actuals.

Així, s’han creat dos aules acústicament preparades per a impartir tot tipus de classes de música, s’ha adequat un espai per a direcció, millora de la recepció i millora, sobretot acústica, de la sala d’assajos de la banda.

“Ara es disposen de 200m2, totalment equipats per a la formació musical, la qual cosa permetrà que l’alumnat de l’Escola de Música gaudi d’unes millors condicions d’ensenyança, la qual cosa garantix d’altra banda el futur de l’Agrupació Musical”, explica Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X