Actualidad

Santa Magdalena posa en marxa nombroses activitats esportives per a tardor

32 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, a través de l’empresa Dreamracket, es posaran en marxa en el municipi una sèrie d’activitats esportives dirigides tant a públic adult com infantil.

En aquest sentit s’ofereixen classes de pàdel de 60 minuts, dirigides a alumnat de 3 a 16 anys. D’igual manera, per a alumnes i alumnes de més de 16 anys. D’altra banda, s’ofereix la possibilitat de realitzar activitats dirigides per a adults en les següents modalitats: pilates, ioga, GAP i crossfit, així com entrenaments personals.

Així, el dia 19 de setembre, s’ha programat una reunió informativa a l’Auditori de l’Edifici Social, a les 19.30h, on s’explicarà el funcionament de totes i cadascuna de les activitats, així com els horaris i preus d’aquestes. Les classes donaran inici el dilluns, 3 d’octubre.

Més informació, Antonio Mata, telèfon: 619 390616.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X