Actualidad

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg

Santa Magdalena ha celebrat, un any més, Carnestoltes i ho ha  fet gràcies a alumnat i personal docent del CEIP Alberto Selma, que ha eixit al carrer amb originals disfresses.

En esta ocasió, la temàtica triada ha sigut; dites i frases populars, que han servit d’inspiració per a realitzar les disfresses de tota la comunitat educativa.

“*Tindre el cap ple de pardalets”, “Cada ovella amb la seua parella” “Centimet a centimet és fa un euret”, “A l’abril aigües mil”, “Tenir sang d´orxata”, “En boca tancada no entren mosques” o “Qui no corre, vola”, han sigut els refranys i dites utilitzades per a crear les seues disfresses. D’esta manera, després d’un esmorzar popular en el col·legi, alumnat i professorat han protagonitzat una desfilada pels carrers de Santa Magdalena, que ha tingut el seu moment àlgid a la plaça Espanya, lloc en el qual han interpretat diferents coreografies, així com una batucada.

Es tanca d’esta manera, una intensa setmana dedicada al Rei Carnal, ja que durant estos dies tot l’alumnat ha participat en les diferents consignes relacionades amb el Carnestoltes.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X