Actualidad

Sta. Magdalena estrena Auditori Municipal

1 min, 4 seg

auditori2

La població de Sta. Magdalena ja disposa d’Auditori Municipal, després que dissabte passat es posara en funcionament amb el concert de Sta. Cecilia de l’Agrupació Musical de la localitat, que va comptar d’altra banda, amb la participació de la Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís i el Grup de Danses Magdaleneres.

L’Auditori Municipal es troba situat en la planta baixa de l’Edifici Social i compta amb un escenari de més de 70 m2 i una platea amb un total de 152 butaques. Es tracta d’un espai confortable, llargament demandat pels magdaleneros, que a partir d’ara podran gaudir de tota mena d’espectacles i actes culturals i socials.

“Volem que, tant l’Auditori Municipal com l’Edifici Social siguen l’epicentre de l’activitat social i cultural de Sta. Magdalena i per això continuarem treballant per a donar dinamisme a aquesta instal·lació, que ja és de tots i per a tots”, explicava Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, després de finalitzar el concert de Sta. Cecilia.

El primer edil va agrair el treball de tots els regidors i regidores, que des del 2009 s’han implicat en la construcció, tant de l’auditori com de l’Edifici Social, així com totes les administracions; govern d’Espanya, Diputació de Castelló i Generalitat Valenciana, que després de l’última licitació, que ara està en curs, han invertit, a més de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, més d’un milió d’euros en tot l’Edifici.

En els pròxims dies, s’adjudicarà el so i la pantalla de projecció d´imatge de l’auditori, així com altres acabats tant de la planta baixa com de la primera de l’Edifici Social.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X