Actualidad

Sta. Magdalena es queda sense sucursals bancàries

52 seg

Cajamar, l’única entitat que prestava servei a Sta. Magdalena, tanca les seus portes

thumb_IMG_1294_1024 thumb_IMG_1296_1024

Sta. Magdalena ha vist avui com Cajamar, l’única entitat bancària que en l’actualitat prestava servei en la localitat, ha tancat avui les seues portes, deixant als veïns d’aquesta localitat sense sucursals bancàries. Primer va ser Bankia i ara ha sigut Cajamar la que ha decidit tancar les seues portes, encara que els veïns ja disposaven únicament de dos dies a la setmana, per a realitzar tràmits en la sucursal, que l’entitat té en Les Parres 4.

De moment, Cajamar ha deixat operatiu el caixer perquè els veïns puguen realitzar certs tràmits a través del mateix.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, lamenta que “s’haja deixat als veïns sense aquest servei, la qual cosa per nosaltres és una falta de respecte, ja que som una població amb molta gent gran, que ara s’haurà de desplaçar fins a Alcalá per a realitzar la majoria dels tràmits, amb la dificultat de mobilitat que açò, en alguns casos, comporta”.

En aquest sentit, des del consistori “ja estem treballant a donar una solució a aquest problema i hem tingut  contacte amb diferents entitats bancàries, que estan sospesant la possibilitat de prestar els seus serveis a Sta. Magdalena”.

Noticias relacionadas

Noticias

La Ludoteca de Santa Magdalena quema su Falla

16 seg
Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticias

Abierta la inscripción para la Escuela de Pascua de Santa Magdalena

32 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

La Marcha Senderista del Día de la Mujer une los castillos de Santa Magdalena y Alcalà de Xivert

47 seg
Noticias

Santa Magdalena aprueba un presupuesto de 910.897 € para el 2026

2 min, 15 seg
Ver más noticias →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X