Inici » Noticias » El CEIP Albert Selma i l’Escola Infantil obrin de nou les seues portes
Actualidad

El CEIP Albert Selma i l’Escola Infantil obrin de nou les seues portes

58 seg

Aquest matí ha arrancat amb total normalitat el curs escolar en el CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena, on assisteixen a classe uns 70 alumnes. Segons ha explicat l’alcalde del municipi, “en els últims dies hem realitzat una posada a punt del centre i avui han iniciat les classes amb normalitat tots els alumnes del col·legi”.

 

INICICURS

En l’aspecte de professorat, únicament falta la incorporació d’un mestre d’infantil, que ha de substituir a una de les docents, que el dia 2 de setembre, sol·licitava la baixa maternal. En aquest sentit l’alcalde ha explicat, que “de moment no sabem quan s’incorporarà, encara que esperem que es produïsca al més prompte possible”.

D’altra banda, el primer edil magdalenero ha anunciat que s’ha sol·licitat una reunió amb el conseller d’Educació, amb l’objectiu de traslladar-li la necessitat d’ampliar el centre. “Pretenem retirar l’aula prefabricada que existeix en l’actualitat i construir no solament aqueixa aula sinó a més ampliar el col·legi”, planteja Bou.

Respecte a la gratuïtat dels llibres de text, anunciada per la Generalitat, des del consistori anuncien que s’adhereixen a aquesta xarxa, ja que així ho han contemplat en els seus propis pressupostos.

L’Escola Infantil també ha obert avui les seues portes, així els familiars amb fills al seu càrrec, d’edats compreses entre un i els tres anys , disposen d’aquest servei, que s’ofereix de 9 a 13 hores i en el qual cal recordar que s’ofereixen dues hores totalment gratuïtes.

Noticias relacionadas

Noticias

Más de 30 niños y niñas disfrutan de la Escuela de Verano en Santa Magdalena

46 seg
Noticias

Presentada la programación festiva de Santa Magdalena a las asociaciones locales

33 seg
Noticias

Audición de Fin de Curso de la Escuela de Música de Santa Magdalena

31 seg
Noticias

Santa Magdalena mejora el mobiliario de la Biblioteca Municipal y Aula de Formación

41 seg
Noticias

Arrancan las clases de aquagym en Santa Magdalena

30 seg
Noticias

El CEIP Alberto Selma cierra el curso con un espectacular musical basado en la película ‘Encanto’

34 seg
Ver más noticias →