Actualitat

Santa Magdalena es prepara per a un intens cap de setmana replet d’activitat festiva

44 seg

Santa Magdalena de Polpís segueix amb una intensa activitat festiva per a celebrar el Nadal. Així, aquest divendres, dia 20 de desembre tindrà lloc un recorregut, en el qual es visitaran els treballs realitzats pels alumnes i les alumnes de ‘l´Espai Respir’  i que tindrà lloc a les 17h, mentre que el dissabte, 24 a partir de les 11h hi haurà xocolatada per a totes les famílies, que assistisquen també a la visita del Patge Real, en la Capella, un acte, aquest últim organitzat per l’Associació Juvenil ‘Pont de l´Agüelo Queixalet’.

A la vesprada, a les 18h, el ‘Grup de Danses Magdaleneres’ i la ‘Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís’, realitzaran la seua actuació de Nadal a l’Auditori Municipal i a partir de les 21.30h, els ‘Kintos 2020’ organitzen un sopar de pa i porta i posterior festa amb els dj´s, Dimas Cervera, Ivan RF i Nira, en el pavelló poliesportiu.  A més, el diumenge, 22 de desembre, serà el torn de l’Agrupació Musical de Santa Magdalena, que farà un concert nadalenc a l’Auditori de la localitat.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar