Inici » Notícies » Santa Magdalena encarrega la compra de 850 màscares a través de la Diputació de Castelló
Actualitat

Santa Magdalena encarrega la compra de 850 màscares a través de la Diputació de Castelló

39 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, ha anunciat que el consistori ha realitzat l’encàrrec de la compra de 850 màscares homologades FFP2, gràcies a la col·laboració i coordinació de la Diputació, que a través d’un comunicat del seu President, posava la institució a la disposició de totes les localitats de la província, que així ho sol·liciten, per a mediar en la compra de material de protecció.

D’aquesta manera, en els pròxims dies l’Ajuntament de Santa Magdalena rebrà aquesta comanda, que es complementarà amb tot el material que ja s’ha rebut per part de la Generalitat Valenciana i Diputació i que està sent utilitzat per part dels Serveis Socials.

Al mateix temps, l’alcalde de Santa Magdalena també ha volgut agrair les donacions fetes, de manera desinteressada per particulars i empreses i que han contribuït a repartir material de protecció individual als comerços i serveis de la localitat, que durant l’Estat d’Alarma estan garantint els subministraments bàsics.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X