Actualitat

Les obres de l’Edifici Social de Santa Magdalena entren ja en la fase final

38 seg

Santa Magdalena està a punt de finalitzar les obres de la segona planta de l’Edifici Social, la inversió del qual és de 63.630 € i és a càrrec del Pla Castelló 135 de la Diputació de Castelló, la qual cosa suposa que els treballs de l’Edifici Social entren ja en la seua fase final.

Segons ha detallat l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, “en aquests moments s’estan col·locant totes les mampares divisòries d’aquesta planta, que permetran instal·lar els falsos sostres, tot el paviment d’aquesta planta està col·locat i les escales ja estan preparades per a posar la pedra, es tracta que abans de les vacances del mes d’agost, aquesta planta estiga ja acabada”.

L’Edifici Social de Santa Magdalena està cridat a ser “el punt neuràlgic de tota l’activitat de les diferents associacions, és per això que en aquesta segona planta habilitarem sales per a la reunió d’entitats i per a la realització de tota mena d’activitats”, detalla Bou.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X