Actualitat

Santa Magdalena lluita contra el mosquit tigre

48 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena posa en marxa una campanya informativa, en col·laboració amb la Diputació de Castelló, amb l’objectiu de donar a conéixer a tota la població les diferents recomanacions, que es poden seguir per a lluitar contra el mosquit tigre.


Així, durant els pròxims dies s’instal·laran uns panells informatius amb una sèrie de consells, que són essencials per a evitar la proliferació d’aquests mosquits. Consistori i Diputació recomanen: foradar els recipients utilitzats per a depositar flors amb la finalitat d’evitar acumulacions d’aigua, utilitzar recursos per a mantindre les flors, com per exemple esponges, buidar i donar la volta als pitxers i als plats dels cossiets que estiguen sense utilitzar, evitar objectes decoratius que puguen acumular aigua i fomentar l’ús de planta natural amb poques necessitats hídriques.


“Al marge de les actuacions que realitzem des de l’Ajuntament, amb tractaments específics contra el mosquit tigre, cada deu dies, resulta primordial que els nostres veïns i veïnes, amb la finalitat d’evitar la proliferació de les larves, col·laboren amb xicotetes accions que, en la seua rutina diària poden evitar els tan molestos mosquits tigre”, comenta Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena acull una xarrada sobre el Trastorn de Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat

30 seg
Noticies

L’ AFA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre el dèficit d’atenció

28 seg
Noticies

Tot llest per a la celebració de Sant Antoni a Santa Magdalena

1 min, 14 seg
Noticies

55 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X