Inici » Notícies » Arranca a Santa Magdalena el taller de formació bàsica en cures a persones majors dependents
Actualitat

Arranca a Santa Magdalena el taller de formació bàsica en cures a persones majors dependents

27 seg

L’Edifici Social de Santa Magdalena acull d´avui un taller de formació bàsica en cures a persones majors dependents, patrocinat per la Diputació de Castelló, a través del Servei de Promoció Econòmica i Relacions Internacionals.

La formació finalitzarà el 30 de setembre i té una duració de 30h, expedint-se a la seua finalització un títol homologat per a la cura de persones majors dependents.

El taller té un contingut teoricopràctic i aporta els coneixements necessaris per a poder treballar en la cura de persones majors dependents en l’àmbit domiciliari, residencial o hospitalari.

D’aquesta manera, s’ofereix tot tipus de formació a l’alumnat amb l’objectiu d’afavorir la seua inserció en el mercat laboral.

Notícies relacionades

Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Noticies

Arranquen les classes d’Aquagym a Santa Magdalena

28 seg
Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X