Inici » Notícies » Santa Magdalena celebra el Dia de la Dona amb la lectura d’un manifest
Actualitat

Santa Magdalena celebra el Dia de la Dona amb la lectura d’un manifest

33 seg

Santa Magdalena ha celebrat avui el Dia de la Dona i ho ha fet amb la lectura de la Declaració Institucional signada per la Federació Valenciana de Municipis i Províncies per a reconéixer els avanços aconseguits, recordar els reptes encara pendents i alertar sobre els perills que aguaiten els assoliments aconseguits en matèria d’igualtat i eliminació de totes les formes de discriminació contra la dona.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, ha sigut l’encarregat de llegir la Declaració Institucional, a les portes de l’Edifici Social de la localitat. El manifest ha acabat amb una sonora ovació per part de totes les persones assistents a l’acte.

Bou ha aprofitat la lectura d’aquest manifest per a mostrar, d’altra banda, la condemna unànime de l’Ajuntament de Santa Magdalena a la guerra que s’està duent a terme en Ucraïna.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →