Actualitat

La conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica millorarà el camí rural entre Santa Magdalena i Peñíscola

34 seg

L’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, anuncia que la conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica ha inclòs la millora del camí rural que va de Santa Magdalena a Peñíscola, dins del projecte de condicionament de camins rurals del Baix Maestrat.

La conselleria invertirà 150.000 € en la millora d’aquest vial, que discorre de manera paral·lela a l’AP-7 entre els termes municipals de Santa Magdalena i Peníscola. Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, ha detallat que es millorarà “tot el camí que va des de l’inici de la sendera del Castell Pulpis fins a l’encreuament amb Peníscola, de manera que les explotacions agrícoles i ramaderes, que hi ha en tot aquest tram veuran millorat el seu accés”.

Les obres està previst que s’inicien l’any vinent i el termini d’execució és de dos mesos.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar