Actualitat

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena celebra el Dia de la Pau

28 seg

Tot l’alumnat del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena ha celebrat avui el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENYP) amb un bon nombre de tallers, en els quals s’han treballat diferents conceptes relacionats amb la pau.

Així, s’han establit un total 4 tallers: Contem contes per la Pau, Murals de frases per la Pau, Mandales i Cançons per la Pau, en els quals tot l’alumnat, així com familiars, han pogut participar.

El 30 de gener es celebra aquesta jornada, de caràcter escolar en homenatge a Mahatma Gandhi, líder pacifista que va defensar i promoure la no violència i la resistència pacífica, i que fou assassinat el 30 de gener de 1948.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar