Actualitat

Llum verda al pressupost municipal per a 2016

2 min, 1 seg

CORPORACIOMUNICIPAL
Els comptes de l’Ajuntament de Sta. Magdalena superen els 686.543 €
L’Ajuntament de Sta. Magdalena aprovava la passada setmana, amb els vots a favor de l’equip de govern i en contra del regidor del PP, el pressupost del consistori per al present exercici, que ascendeix a 686.543 €, la qual cosa suposa una reducció en 118.531 €, respecte al del 2015.
Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena, explicava durant la seua intervenció que: “l’objectiu del pressupost de 2016, és treballar en la línia de consolidació pressupostària, perquè el nostre municipi avance cap a un futur millor. Aquest pressupost segueix amb la despesa ajustada, a la nostra capacitat d’ingressos, sense per açò renunciar a cobrir les necessitats que tenim com a poble, amb uns serveis bàsics essencials garantits i consolidats, sempre comptant amb l’esforç i la col·laboració de tots.”
El munícip va recalcar que els comptes segueixen els cinc eixos bàsics d’un projecte municipal iniciat fa nou anys. En aquest sentit, Bou afirma que encara que s’haja incrementat el valor cadastral, segons la nova ponència de valors del Ministeri d’Hisenda en un 13%, la repercussió en el rebut no serà tal, ja que l’ajuntament seguirà mantenint el tipus en el 0,73%.En l’apartat del deute es planteja la reducció per amortització en aquesta anualitat d’un 10%.
Durant el 2016 i tal com s’arreplega en els pressupostos, el consistori tornarà a apostar per la continuïtat del Pla d´Ocupació Local i per a açò ha consignat una partida que supera els 35.352 €, mentre que per a les inversions en infraestructures s’inclou enguany en el pressupost, una partida per a l’execució de les façanes de l’edifici social 51.485,50€.

Al mateix temps, Bou ha anunciat que també es finalitzaran els vials de l’edifici social. En aquest sentit, “aquestes inversions, juntament amb el Pla d’Ocupació, permetran pal·liar en part el problema d’atur local”.
D’altra banda, l’alcalde de Sta. Magdalena ha anunciat la millora de les zones enjardinades de la població, així com l’accés a la localitat per la zona de l’Hostal.
En el camp social es destinen 13.300€ per a ajudes d’emergència i es mantenen serveis com el menjar a casa, l’espai de respir i l’ajuda a domicili. Al mateix temps es finançaran cursos i s’atorgaran subvencions a les diferents associacions.
Respecte a les festes, el primer edil magdalener, assegura que es mantindrà el nivell dels últims anys.
Bou també matisa, que si bé “teníem ja aprovades les retribucions d’alcalde, Tinents d’alcalde i regidors des de l’inici de la legislatura, hem decidit que tant l’alcalde com els Tinents d’alcalde percebrem la mateixa retribució que en l’anterior legislatura, motiu pel qual els 13.300 € sobrants respecte a l’aprovat al juny, els destinarem a Serveis Socials”.
Finalment, Bou manifesta que “continuarem treballant per a millorar el nostre municipi, i mantindrem reunions de forma permanent amb altres administracions amb l’única finalitat que es convertisquen en una realitat, com són, el camí de Santa Magdalena a La Salzadella, la finalització interior del nostre edifici sociocultural i l’ampliació del nostre col·legi públic Albert Selma”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar