Inici » Notícies » El Grup de Danses Magdaleneres i la Colla de Dolçainers ‘Polpís’ participen a la Ballada popular d’Oropesa
Actualitat

El Grup de Danses Magdaleneres i la Colla de Dolçainers ‘Polpís’ participen a la Ballada popular d’Oropesa

20 seg

 

grup
El Grup de Danses Magdaleneres i la Colla de Dolçainers ‘Polpís’ van formar part, el diumenge 21 de febrer, de la Ballada popular, organitzada per l’Escola de Danses d’Orpesa, amb l’objectiu de recuperar el Ball Pla del municipi.
L’acte va contar també amb la participació de ‘El Cremaller’ de Benicàssim, La ‘Murà’ de Vilanova i l’escola local.

ballant
Els magdaleners van ballar el Ball de Plaça d’Oropesa i a més també van mostrar al públic assistent la Jota Magdalenera.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →