Actualitat

Santa Magdalena ja té llista la programació de Sant Vicent

51 seg

Santa Magdalena es disposa a celebrar la festa de Sant Vicent, organitzada per l’Associació ‘Amics de Sant Vicent’, en col·laboració amb l’ajuntament de la localitat i per a això ha programat una sèrie d’activitats, que s’iniciaran el dissabte, 15 d’abril, a les 19.30h, amb la cercavila de l’Agrupació Musical Santa Magdalena.

D’altra banda, el diumenge, 16 d’abril, a les 19h serà la ‘Colla de Dolçainers i Tabaleters, Polpís’ l’encarregada de realitzar una altra cercavila anunciant la festivitat de Sant Vicent.

Pel que fa a la programació del dilluns, 17 d’abril, Dia de Sant Vicent, a les 11h se celebrarà una missa en l’ermita, dedicada al sant i posteriorment hi haurà ball amb el Duo Adrià. Finalitzada la missa, donarà inici la sardinada popular, sent el preu del tiquet, 1.5€.

A més, hi haurà a les 14h una paella de germanor per a totes les persones que així ho desitgen. Els tiquets es podran adquirir al preu de 2 € i inclouen la ració de paella, pa i fruita. També es podran comprar tiquets per a ‘cremaet’ al preu de 1€.

Des de l’organització de la festa i amb l’objectiu de realitzar un consum responsable i respectuós amb el medi ambient, es recomana a totes les persones participants en l’esdeveniment, que disposen de gots reutilitzables.

Notícies relacionades

Noticies

La FVMP i LABORA organitzen a Santa Magdalena un taller sobre l’ús del certificat digital

36 seg
Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X