Inici » Notícies » Peníscola i Santa Magdalena estrenyen llaços musicals aquest cap de setmana dins de la XX Campanya d’Intercanvis de la FSMCV
Actualitat

Peníscola i Santa Magdalena estrenyen llaços musicals aquest cap de setmana dins de la XX Campanya d’Intercanvis de la FSMCV

47 seg

Peníscola i Santa Magdalena estrenyen llaços musicals aquest cap de setmana dins de la XX Campanya d’Intercanvis de la FSMCV

Les seccions infantils de l’Agrupació Musical Santa Magdalena i l’Associació Musical Verge de l´Ermitana de Peníscola celebraran aquest cap de setmana un intercanvi musical, dins de la campanya d’Intercanvis creada per la Federació de Societats Musicals.

D’aquesta manera, el dissabte tindrà lloc un concert a Peníscola entre les dues formacions infantils i el diumenge, 18 de juny, a les 18.30h, a l’Auditori Municipal de Santa Magdalena tindrà lloc de nou l’actuació, tant de l’Agrupació Musical Santa Magdalena com de l’Associació Musical Verge de l´Ermitana en les seues seccions infantils.

La campanya d’Intercanvis Musicals creada per la Federació de Societats Musicals té per objecte la realització d’un programa de concerts per parelles entre agrupacions artístiques de les següents federacions: Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), la Federació de Cors de la Comunitat Valenciana (FECOCOVA), la Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana (FFCV), la Federació Valenciana de Dolçainers i Tabaleters (FVDiT) i la Federació d’Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana (FORPPCV).

Notícies relacionades

Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Veure més notícies →