Actualitat

La brigada EMERGE de Santa Magdalena inicia els treballs de prevenció d’emergències en l’àmbit forestal

30 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ha contractat, gràcies a una subvenció 50.000 € de la conselleria d´Economia, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, a 5 persones desocupades, que ja han començat a treballar en la brigada EMERGE per a la realització d’accions previstes en plans o procediments d’emergències en l’àmbit forestal.

D’aquesta manera, s’han contractat 4 peons forestals i 1 capatàs, que durant 6 mesos, faran tasques de neteja i desbrossament de barrancs, rambles, cunetes, … amb l’objectiu de previndre emergències forestals.

Així, ja durant estes primeres setmanes s’ha actuat esbrossant tant l’accés nord com el sud de la població. També s’ha intervingut en els marges de la rambla d’Alcalà i ara s’està treballant en la neteja de cunetes i vials paral·lels al carrer Alcalà.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena reprén les classes de castellà per a persones estrangeres

22 seg
Noticies

Santa Magdalena adequa l’accés al Castell Polpís per a previndre incendis forestals

39 seg
Noticies

Santa Magdalena entra a formar part del Circuit Cultural Valencià

55 seg
Noticies

Santa Magdalena posa de nou en marxa el taxi per a fins mèdics

36 seg
Noticies

Les obres de millora de la Casa de la Cultura de Santa Magdalena avancen a bon ritme

48 seg
Noticies

Labora assigna 33.045 € a Santa Magdalena per a la brigada EMERGE

39 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X