Inici » Notícies » La delegada del Consell a Castelló visita Santa Magdalena
Actualitat

La delegada del Consell a Castelló visita Santa Magdalena

45 seg

Susana Fabregat, delegada del Consell a Castelló, ha visitat avui Santa Magdalena de Polpis amb l’objectiu de conéixer les necessitats i realitat del municipi i traslladar d’esta manera les reivindicacions de la població al govern de la Generalitat Valenciana.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, acompanyat del regidor del PP, Víctor Cervera, s’ha entrevistat amb Fabregat per a donar-li a conéixer els diferents temes que depenen directament de l’administració autonòmica. Al respecte, Bou ha plantejat a la delegada del Consell la necessitat de continuar mantenint la col·laboració entre les dos administracions a través de Plans d’Ocupació, que possibiliten al municipi oferir llocs de treball, que d’altra banda, servixen per a dinamitzar i agilitzar moltes de les tasques municipals.

El primer edil magdalener ha explicat a Susana Fabregat que, d’altra banda, des del consistori consideren que han de dur a terme una reforma important del pavelló poliesportiu, lloc que presenta una notable deterioració i espera que dins d’esta anualitat l’ajuntament puga acollir-se a alguna de les línies d’ajudes plantejades per la Generalitat. Fabregat ha mostrat la seua bona predisposició a estudiar este projecte de reforma.

Notícies relacionades

Noticies

Prop de 40 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola de Pasqua en Santa Magdalena

32 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost d’1.208.800 € per al present exercici

1 min, 42 seg
Noticies

Santa Magdalena programa l’actuació de Jazz Hunters per a Setmana Santa

23 seg
Noticies

Arranquen les obres d’ampliació de la depuradora de Santa Magdalena

53 seg
Noticies

Santa Magdalena obri el termini d’inscripció per a l’Escola de Pasqua

33 seg
Veure més notícies →