Sota el lema, ‘La llum de Nadal’ l’alumnat del CEIP Alberto Selma ha realitzat, un any més, el seu festival de Nadal, que ha omplit de màgia i il·lusió l’Auditori de Santa Magdalena, sota l’atenta mirada del convidat estrela, el Pare Noel, que ha contemplat des del propi escenari totes i cada una de les actuacions.
D’esta manera, alumnat i professorat han preparat amb gran il·lusió este màgic festival, que ha culminat amb el lliurament de regals per part del Pare Noel, així com el lliurament dels premis del Concurs de la Postal Nadalenca. Iria Roca Sospedra, ha aconseguit el premi de la classe d’infantil i serà a més la il·lustració amb la qual l’ajuntament de la localitat felicite les festes de Nadal. Per part seua, Jasmin Arramdani ha guanyat el premi de primer i segon de Primària, Aleix Pérez, el de la classe de tercer i quart i Nízar Touir, el de la classe de quint i sext de Primària.
Prèviament al Festival, també ha tingut lloc l’espectacle, ‘Tu sí que vales’, en el qual tot l’alumnat ha demostrat diferents qualitats i habilitats tant artístiques com esportives. Durant la jornada, també s’ha celebrat un esmorzar popular, a benefici de l’alumnat de 3r a 6é del CEIP Alberto Selma, per a recaptar fons per a l’excursió de fi de curs.






