Actualitat

Prop de 100 persones participen en el Dia de la Bicicleta

34 seg

Sta. Magdalena celebrava dissabte passat, 7 de juliol,  el Dia de la Bicicleta, una jornada en la qual van participar prop de 100 persones, de totes les edats. Sobre les 19 hores, els ciclistes van iniciar un recorregut pel casc urbà, que finalitzava a la plaça Espanya, lloc en el qual es va realitzar el sorteig d’una bicicleta entre tots els participants.

bici7 bici8 bici9 bici2 bici3 bici

La sort va voler que, Jordi Muñoz Sorica, fora l’afortunat  amb aquesta bici, gentilesa de la regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Sta. Magdalena.

Després del sorteig tots els participants van poder gaudir d’una refrescant orxata, acompanyada de ‘fartons’.

“Estem molt contents perquè, any rere any, molta més gent decideix participar en aquest acte, que ja és tot un clàssic i amb el qual tractem de potenciar la pràctica d’aquest esport”, explica Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X