Actualitat

L’AMPA del CEIP Albert Selma ofereix eines per a fomentar l’hàbit lector

34 seg

El saló de plens de l’Ajuntament de Sta. Magdalena, acollia ahir dilluns, 29 d’octubre, a la vesprada, un taller per a fomentar l’hàbit lector en xiquets d’edats compreses entre els 3 i els 12 anys.

xerrada1 xerrada2

Macarena González va ser l’encarregada d’impartir el taller, en el qual es van proporcionar als pares algunes eines per a convidar als seus fills a la lectura. La xarrada va comptar amb el patrocini de la FAMPA Peñagolosa, de Castelló, la confederació  de AMPAS Gonzalo Anaya i la Generalitat Valenciana, a més de la col·laboració de l’Ajuntament de Sta. Magdalena.

 

“Iniciem un any més aquesta escola de pares i mares amb l’objectiu de facilitar a les famílies tot tipus d’eines, que els ajuden en el seu dia a dia”, ha explicat Laura Puig, presidenta de l’AMPA del CEIP Albert Selma de Sta. Magdalena.

 

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar