Actualitat

Sta. Magdalena pren foc a la seua Falla

33 seg

falla1

El poliesportiu municipal de Sta. Magdalena acollia divendres passat, 22 de març, la ‘Cremà’ de la Falla de la Ludoteca Municipal, un monument que han elaborat, tant l’alumnat de la Ludoteca com de les activitats extraescolars del CEIP Albert Selma. La Falla magdalenera, enguany tenia com a lema, ‘El Castell dels Dracs’, i un dels dracs del monument va ser indultat pels xiquets i xiquetes de Sta. Magdalena.

L’expectació davant la ‘Cremà’ va ser màxima i van ser nombrosos els veïns i veïnes, que es van acostar fins al poliesportiu municipal per a contemplar com es cremava el monument d’enguany.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena afirma que: “en el monument d’enguany s’ha pogut apreciar l’enorme treball i esforç, que tant les professores com els alumnes i les alumnes, han realitzat des de fa uns mesos”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X