Inici » Notícies » Sta. Magdalena pren foc a la seua Falla
Actualitat

Sta. Magdalena pren foc a la seua Falla

33 seg

falla1

El poliesportiu municipal de Sta. Magdalena acollia divendres passat, 22 de març, la ‘Cremà’ de la Falla de la Ludoteca Municipal, un monument que han elaborat, tant l’alumnat de la Ludoteca com de les activitats extraescolars del CEIP Albert Selma. La Falla magdalenera, enguany tenia com a lema, ‘El Castell dels Dracs’, i un dels dracs del monument va ser indultat pels xiquets i xiquetes de Sta. Magdalena.

L’expectació davant la ‘Cremà’ va ser màxima i van ser nombrosos els veïns i veïnes, que es van acostar fins al poliesportiu municipal per a contemplar com es cremava el monument d’enguany.

Sergio Bou, alcalde de Sta. Magdalena afirma que: “en el monument d’enguany s’ha pogut apreciar l’enorme treball i esforç, que tant les professores com els alumnes i les alumnes, han realitzat des de fa uns mesos”.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X