Actualitat

La Generalitat concedeix més de 41.000 € per a la contractació de menors de 30 anys

42 seg

programes empuju-emcuju 2019

La Conselleria d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana ha resolt concedir a l’Ajuntament de Santa Magdalena una subvenció de més de 41.006 €, corresponent als programes EMPUJU i EMCUJU, per a la contractació de persones joves, durant el període d’un any i a jornada completa.

En aquest sentit, segons ha detallat l’alcalde de Santa Magdalena, Sergio Bou, “gràcies als 20.267 € de l´EMPUJU, contractarem a una persona graduada en Educació Infantil i un tècnic sociosanitari, mentre que a través de l´EMCUJU i dels 21.339 €, que rebrem, procedirem a la contractació d’un tècnic superior en Educació Infantil”.

L’alcalde de Santa Magdalena recorda, que tots dos programes van dirigits a persones menors de 30 anys, amb les titulacions que es demanden des de l’Ajuntament de la localitat i que estiguen inscrites en LABORA i en el Sistema de Garantia Juvenil de la Comunitat Valenciana.

Les persones interessades han d’inscriure’s en LABORA (antic SERVEF), mentre que poden obtindre més informació a través dels Serveis Socials de l’Ajuntament de Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena desbrossa la interfície urbana per a previndre riscos forestals

36 seg
Sin categoría

La magdalenera, Nieves González, participa com a ponent en el III Congrés per a persones amb càncer i familiars de la Comunitat Valenciana

17 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el ferm del camí Camp Roig

29 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena retorna al seu local després de les obres de millora

53 seg
Sin categoría

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

45 seg
Noticies, Sin categoría

El CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena valora positivament l’inici del curs escolar

19 seg
Veure més notícies →

Mira aquí mateix el documental Terra de Pa

Close Welcome Bar