Inici » Notícies » Arranquen les classes de gimnàstica de manteniment en Santa Magdalena
Actualitat

Arranquen les classes de gimnàstica de manteniment en Santa Magdalena

31 seg

Santa Magdalena ja ha iniciat les classes de gimnàstica de manteniment, impartides per la fisioterapeuta, Yolanda Pérez. Aquestes classes es realitzen els dilluns i dimecres de 10.30 a 11.30 i els dimarts i dijous de 15.45 a 16.45h en les instal·lacions del gimnàs municipal.

La gimnàstica de manteniment va dirigida a totes les edats i serveix per a treballar totes les articulacions i músculs de l’organisme, amb l’objectiu d’enfortir la musculatura i/o previndre lesions musculars i/o articulars.

El preu és de 10 €/mes si s’assisteix un dia a la setmana, 20 €/mes dos dies, 30 €/mes tres dies i si es desitja assistir els 4 dies, el preu és de 40€/mes.

Les persones interessades poden acudir directament al gimnàs municipal en l’horari de realització de les classes.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →