Actualitat

Dilluns que ve obri les seues portes el servei d’Escola ‘Matinera’

35 seg

La regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Santa Magdalena posa en marxa, dilluns que ve, 19 de setembre, el servei d’Escola ‘Matinera’, que donarà servei a les famílies de l’alumnat del CEIP Alberto Selma, que així ho sol·liciten.

El termini d’inscripció a aquest servei, gratuït, continua obert i les famílies, que vulguen disposar d’aquest, hauran d’inscriure als seus fills i filles a l’Ajuntament (Edifici Social).

El servei d’Escola ‘Matinera’ serà de 7’30 a 9h, de dilluns a divendres, en el CEIP Alberto Selma. L’Escola ‘Matinera’ estarà coordinada per: Rebeca Bou, Aroa Jiménez i Àngels Adell, personal especialitzat, tant en educació infantil com primària.

D’altra banda, la Ludoteca Municipal de Santa Magdalena ha iniciat la seua activitat per a xiquets i xiquetes de 6 mesos a 2 anys. Les famílies interessades a inscriure als seus fills i filles podran obtindre tot tipus d’informació a l’Ajuntament de Santa Magdalena.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X