Actualitat

El col·legi públic de Santa Magdalena posa en marxa dos purificadors d’aire

32 seg

El CEIP Albert Selma de Santa Magdalena ha rebut dos purificadors d’aire, enviats per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.

Aquests aparells permeten tindre les finestres tancades en l´aula, mentre s’està fent classe dins. No obstant això, segons comuniquen des de la direcció del centre, durant la mitja hora del pati, les portes i finestres de les diferents aules s’obrin completament per a ventilar l’espai i minimitzar així possibles contagis.

Un dels purificadors ha sigut instal·lat en l’aula de 3r i 4t de Primària, ja que aquesta aula és la que concentra a un major nombre de persones, mentre que l’altre aparell serà portàtil, gràcies a una estructura que s’ha encarregat per part del centre i es desplaçarà per tot el col·legi.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Noticies

Santa Magdalena posa a la disposició de l’Agrupació Musical una remodelada Escola de Música

56 seg
Noticies

Santa Magdalena ja disposa de sala de vetla en el Casal Municipal

26 seg
Veure més notícies →