Inici » Notícies » El col·legi públic de Santa Magdalena posa en marxa dos purificadors d’aire
Actualitat

El col·legi públic de Santa Magdalena posa en marxa dos purificadors d’aire

32 seg

El CEIP Albert Selma de Santa Magdalena ha rebut dos purificadors d’aire, enviats per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.

Aquests aparells permeten tindre les finestres tancades en l´aula, mentre s’està fent classe dins. No obstant això, segons comuniquen des de la direcció del centre, durant la mitja hora del pati, les portes i finestres de les diferents aules s’obrin completament per a ventilar l’espai i minimitzar així possibles contagis.

Un dels purificadors ha sigut instal·lat en l’aula de 3r i 4t de Primària, ja que aquesta aula és la que concentra a un major nombre de persones, mentre que l’altre aparell serà portàtil, gràcies a una estructura que s’ha encarregat per part del centre i es desplaçarà per tot el col·legi.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena rep la visita del Servei d´Educació Ambiental de la Diputació

19 seg
Noticies

Més de 200 músics es donen cita en Santa Magdalena en la IV Trobada d´Escoles de Música del Baix Maestrat

56 seg
Noticies

Prop de 100 músics participen en el II Festival de Tubes i Bombardins, ‘A un Tono’

36 seg
Noticies

160 promeses del ciclisme provincial es donen cita a la XVIII Reunió Provincial de Santa Magdalena

48 seg
Noticies

L’Auditori de Santa Magdalena acull la presentació del llibre ‘Los Tesoros de Sierra Irta’

42 seg
Noticies

Santa Magdalena dona a conéixer la programació de Sant Vicent

41 seg
Veure més notícies →