Actualitat

Finalitzat el Curs de Monitor de Menjador Escolar a Santa Magdalena

37 seg

La Diputació de Castelló, a través de l’Estratègia provincial per al foment de l’ocupació, emprenedoria i la promoció econòmica ha dut a terme, en Santa Magdalena, un curs de monitor de menjador escolar, que s’ha realitzat gratuïtament, al llarg de diverses sessions, en el saló de plens de l’Ajuntament de Santa Magdalena.

El taller ha tingut contingut, tant teòric com pràctic, i s’he enfocat a persones desocupades, que vulguen treballar en menjadors escolars i emprenedors, amb una duració de 30h. Durant les classes, l’alumnat ha adquirit els coneixements necessaris per a treballar en un menjador escolar.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, assegura que “aquest tipus de cursos, finançats per la Diputació, permeten a diferents persones de la nostra població adquirir els coneixements necessaris per a una eixida laboral, com puga ser la de monitor de menjador escolar”. Finalitzat el curs, l’alumnat ha rebut un diploma acreditatiu de la formació realitzada.

Notícies relacionades

Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X