Actualitat

La brigada EMERGE de Santa Magdalena inicia els treballs de prevenció d’emergències en l’àmbit forestal

30 seg

L’Ajuntament de Santa Magdalena ha contractat, gràcies a una subvenció 50.000 € de la conselleria d´Economia, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, a 5 persones desocupades, que ja han començat a treballar en la brigada EMERGE per a la realització d’accions previstes en plans o procediments d’emergències en l’àmbit forestal.

D’aquesta manera, s’han contractat 4 peons forestals i 1 capatàs, que durant 6 mesos, faran tasques de neteja i desbrossament de barrancs, rambles, cunetes, … amb l’objectiu de previndre emergències forestals.

Així, ja durant estes primeres setmanes s’ha actuat esbrossant tant l’accés nord com el sud de la població. També s’ha intervingut en els marges de la rambla d’Alcalà i ara s’està treballant en la neteja de cunetes i vials paral·lels al carrer Alcalà.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a la ‘Cursa de Reis’

1 min, 11 seg
Noticies

Santa Magdalena a punt de finalitzar les obres d’adequació de la Casa de la Cultura

41 seg
Noticies

Santa Magdalena construïx 40 nous nínxols i 36 columbaris en el cementeri a través del Pla Impulsa

34 seg
Noticies

L’Agrupació Musical Santa Magdalena celebra Santa Cecilia amb un concert dedicat a la música de cinema

38 seg
Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Noticies

Santa Magdalena contracta una capatàs forestal i dos peons per a la brigada EMERGE

36 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X