Actualitat

La brigada forestal EMERGE inicia el seu treball a Santa Magdalena

41 seg

La nova brigada forestal EMERGE ja ha començat a treballar a Santa Magdalena, gràcies a una subvenció de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, que ha concedit al municipi un total de 36.250 € per a la contractació de tres persones, que faran treballs de peó forestal, així com una altra que efectua treballs de capatàs forestal.

D’aquesta manera, un total de 4 persones han sigut contractades per l’Ajuntament de Santa Magdalena, a jornada completa, durant 6 mesos.Les persones treballadores d’aquesta brigada forestal han realitzat una formació prèvia i posteriorment han iniciat treballs de prevenció d’emergències, en l’àmbit forestal.

Així, al llarg d’aquesta setmana s’han encarregat d’esbrossar tots els marges del camí que condueix al cementeri municipal, entre altres tasques.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, valora molt “positivament l’arrancada de la brigada, que un any més, treballarà en la localitat, sobretot en la neteja i desbrossament de barrancs i camins, amb l’objectiu d’evitar i al mateix temps minimitzar, tot tipus d’emergències forestals”.

Notícies relacionades

Sin categoría

Santa Magdalena acull una xarrada sobre el Trastorn de Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat

30 seg
Noticies

L’ AFA del CEIP Alberto Selma organitza una xarrada sobre el dèficit d’atenció

28 seg
Noticies

Tot llest per a la celebració de Sant Antoni a Santa Magdalena

1 min, 14 seg
Noticies

55 seg
Noticies

Santa Magdalena presenta la programació de Nadal

1 min, 55 seg
Noticies

La Generalitat estudia la implantació de l’aula 1-2 anys en el CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

1 min
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X