Inici » Notícies » La Diputació informa a tècnics i associacions culturals sobre la tramitació de subvencions
Actualitat

La Diputació informa a tècnics i associacions culturals sobre la tramitació de subvencions

38 seg

Tècnics de l’Ajuntament de Sta. Magdalena han assistit a la Diputació de Castelló  a una reunió convocada pel vicepresident de Cultura, Vicent Sales, amb l’objectiu d’informar als Ajuntaments i associacions de la província sobre els tràmits, que són necessaris, actualment per a poder tramitar les subvencions, que convoca l’administració provincial.

thumb_VHBH8469_1024

En aquest sentit, segons han detallat des de la Diputació, totes les entitats culturals, que es vulguen beneficiar de les diferents subvencions, que es gestionen des d’aquest organisme, hauran de disposar de certificat digital.

Serà per tant imprescindible la tramitació electrònica de tota la documentació que es presente.

Així, des de l’Ajuntament de Sta. Magdalena s’ofereix un servei d’assessorament a totes les associacions culturals per a informar dels tràmits necessaris per a la sol·licitud de la subvenció, el termini de presentació de la qual finalitza el tres d’abril, i sobretot a totes les entitats, en general,  per a la gestió de l’obtenció del certificat digital.

Notícies relacionades

Sin categoría

El CEIP Alberto Selma tanca el curs amb un espectacular musical basat en la pel·lícula ‘Encanto’

33 seg
Noticies

Santa Magdalena obrirà la piscina municipal el divendres, 20 de juny

50 seg
Noticies

Santa Magdalena seu de la reunió de les societats de caça del Baix Maestrat i Plana Alta

42 seg
Noticies

Amanda Miralles guanya el Concurs de la Portada del Llibre de Festes de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Obert el termini d’inscripció a l’Escola d’Estiu de Santa Magdalena

41 seg
Noticies

La Gala ‘Tu sí que vals’ posa fi a les Jornades Culturals i Esportives del CEIP Alberto Selma de Santa Magdalena

37 seg
Veure més notícies →