Inici » Notícies » La Generalitat concedix a Santa Magdalena una subvenció de 57.687 € per a la implantació del sistema de recollida selectiva de bioresidus
Actualitat

La Generalitat concedix a Santa Magdalena una subvenció de 57.687 € per a la implantació del sistema de recollida selectiva de bioresidus

39 seg

La Generalitat Valenciana, a través de la conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori i finançada pel Pla de recuperació, transformació i resiliència, ha resolt concedir a l’Ajuntament de Santa Magdalena, una subvenció de 57.687 € per a la implantació del sistema de recollida selectiva, especialment bioresidus.

El projecte, que s’implantarà a Santa Magdalena, segons ha detallat l’alcalde del municipi, Sergio Bou Ayza, “consistix en la implantació d’un sistema de recollida diferenciada de residus, eliminant totalment la fracció unitària i implantant les fraccions orgànica i resta”. Al mateix temps, Bou comenta que; “amb la implantació d’aquest sistema també es perseguix optimitzar els costos de transport mitjançant la construcció i utilització d’una àrea de descàrregues, que consistix en un recinte tancat amb 6 contenidors compactadors i 2 oberts per a facilitar el transbord i compactació dels residus per a optimitzar el seu transport”. D’ aquesta manera, el consistori magdalener implantarà un sistema de recollida selectiva que haurà d’aplicar-se abans del 30 de desembre de 2025.

Notícies relacionades

Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Noticies

Santa Magdalena repartix els llibres de les Festes Patronals

29 seg
Noticies

Més de 30 xiquets i xiquetes gaudixen de l’Escola d’Estiu a Santa Magdalena

40 seg
Noticies

Presentada la programació festiva de Santa Magdalena a les associacions locals

30 seg
Noticies

Santa Magdalena millora el mobiliari de la Biblioteca Municipal i Aula de Formació

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X