Actualitat

L’alumnat del CEIP Albert Selma de Santa Magdalena gaudeix d’una jornada de contacontes

20 seg

L’Auditori de Santa Magdalena ha acollit aquest matí una jornada de dinamització lectora per a l’alumnat del CEIP Albert Selma, organitzada pel centre, en col·laboració amb la conselleria d’Educació.

Paula Bernabéu ha sigut l’encarregada de dur a terme aquesta activitat de dinamització lectora, consistent en un contacontes, adaptat a totes les edats de l’alumnat del centre.

Mar Foix, directora del CEIP Albert Selma, explica que: “amb aquesta mena d’activitats complementàries, des del centre busquem dinamitzar la biblioteca escolar i fomentar la lectura entre l’alumnat”.

Notícies relacionades

Noticies

Oberta la inscripció per a l’Escola de Pasqua de Santa Magdalena

30 seg
Noticies

La Marxa Senderista del Dia de la Dona unix els castells de Santa Magdalena i Alcalà de Xivert

47 seg
Noticies

Santa Magdalena aprova un pressupost de 910.897 € per al 2026

2 min, 5 seg
Noticies

Santa Magdalena s’ompli de frases i dites populars amb l’original Carnestoltes del CEIP Alberto Selma

44 seg
Noticies

La Generalitat treballa en la millora de camins rurals de Santa Magdalena afectats per la Dana de 2024

39 seg
Noticies

Santa Magdalena millora l’envolupant tèrmica del Casa Municipal amb el PRE 5000

38 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el BIM 19 de Santa Magdalena 2025

X