Actualitat

L’Associació de Mestresses de casa de Santa Magdalena celebra Santa Àgueda

29 seg

Santa Magdalena de Polpis ha celebrat aquesta vesprada la festivitat de Santa Àgueda i ho ha fet amb una sèrie d’actes, organitzats per l’Associació de Mestresses de casa del municipi, ja que Santa Àgueda és la seua patrona.

El programa festiu s’ha iniciat amb una missa a l’església parroquial, després de la qual ha tingut lloc un berenar en el Casal Municipal, que ha estat molt concorregut per part de nombroses sòcies, que han compartit una divertida jornada.

Carmen Aixa, presidenta de l’Associació de Mestresses de Casa, ha mostrat la seua satisfacció per la celebració, un any més de la patrona de l’entitat, una associació que el pròxim dia 21 de febrer complirà 28 anys de vida.

Notícies relacionades

Noticies

32 seg
Noticies

El Trio Kegel actua a l’Auditori

35 seg
Noticies

El Subdelegat de Defensa a Castelló, el Coronel Sr. Moisés Izquierdo de la Guerra visita l’Ajuntament de Santa Magdalena

38 seg
Noticies

Santa Magdalena enfila la recta final de les seues Festes Patronals amb una altíssima participació

1 min, 12 seg
Noticies

Santa Magdalena viu un cap de setmana plagat d’activitat festiva

54 seg
Noticies

3 min, 27 seg
Veure més notícies →

Baixa't aquí el programa de festes de Santa Magdalena 2025

X